מנור סולומון – הדרך לפסגה

 

מנור סולומון כדורגלן ישראלי בן 23 שכעת משחק בליגה האנגלית(הליגה החזקה ביותר) מנור משחק בתפקיד הקשר בקבוצה פולהאם.

ממש לאחרונה כבש את השער הראשון אך לא האחרון בליגה הזאת אך לפני שנמשיך לדבר על הקריירה שלו בליגה האנגלית בואו נחזור קצת אחורה לתקופה שמנור היה יותר צעיר ושיחק בישראל ובאוקראינה.

כבר בגיל 16 ראו על מנור סולומון שהוא משהו מיוחד מכיוון שכבר בגיל כזה צעיר שיחק במכבי פתח תקווה שנחשבת לקבוצה נורא חזקה לגילאים אלו. בעונה 2016-2017 כבש מנור כ-2 שערים ב-23 משחקים שאומנם זה לא מספרים כאלו מרשימים אך מה שהיה מיוחד אצל מנור זה ההחלטות שלו עם הכדור והדריבל המרשים וכמובן גם המסירות המדויקות שלו.

במכבי פ”ת שיחק 3 עונות ובמהלך העונות שיחק גם בנבחרת ישראל עד גיל 21 שם שיחק מ-2017 עד-2019 ללא שערים ב 4 משחקים.

לאחר עונתו הארוכה בנבחרת הצעירה עלה לבוגרים שם שיחק 6 משחקים ובישל שער אחד, עד כה נוכל לראות שהמספרים שמביא מנור לא מספרים קיצוניים ומרשימים ביותר אך שוב מה שהיה מיוחד במנור זה ראיית המשחק שלו והדריבל המסוכן.

מעונת 2019 הכל משתנה כאשר שחטאר דונייצק האוקראינית מעוניינת במנור ואכן רוכשת אותו לקבוצה, כבר בעונתו השנייה של מנור באוקראינה נוכל לראות שינוי במספר השערים והבישולים שעולה ל 3 שערים ו5 בישולים בעונתו השלישית כבר הגיע ל 9 שערים ובישול אחד דבר שמרשים המון קבוצות והמון מדינות שמתחילות להביע עניין במנור הישראלי.

רגע היסטורי בקריירה של מנור הוא השלב בליגת האלופות עם שחטאר כאשר מנור כבש מול לא אחרת מריאל מדריד גול יוצא מן הכלל שהרשים את אירופה ושיגע את כל ישראל!.

 

קליפ של הגול שמנור כבש מול ריאל מדריד: 

לאחר הגול המרשים הזה שכבש מנור המון מועדונים הביעו התעניינות בישראלי הצעיר וביניהם גם פולהאם

לאחר משא ומתן ארוך שבו מנור הביע שהוא לא מעוניין בקנייה אלא יהיה מוכן להתפשר על השאלה פה בעצם הגיעו שני המועדונים להסכמה ושחטאר דונייצק השאילה את מנור סולומון לפולהאם האנגלית.

מנור סולומון הישראלי שגדל בעיר כפר סבא ושיחק בליגה הישראלית במכבי פתח תקווה כעת הגיע לפולהאם, הגיע לליגה הגדולה והחזקה בעולם והביא איתו עוד הישג מרשים למדינת ישראל אין ספק שמנור הוא משהו מיוחד וגאווה ישראלית.

הליגה האנגלית נחשבת לליגה החזקה ביותר בעולם דבר שיכול להלחיץ שחקנים חדשים שהגיעו מליגות נמוכות כמו הליגה האוקראינית ובנוסף יכול להכניס את השחקן לשוק כך שלא ימצא את עצמו במגרש ולא ידע איך לפעול אך מנור הוכיח אחרת כבר במשחקו החמישי בפולהאם נגד הקבוצה נוטינגהאם פורסט בדקה ה-89 דקה לפני שריקת הסיום כבש מנור סולומון את הגול הראשון שלו בליגה.

בעצם בזכות הגול הזה מנור הופך לישראלי הראשון מאז תומר חמד שכבש גול בליגה האנגלית, בסיום המשחק מנור סיפר על התחושות שהגיעו אחרי ואמר: “אלה הרגעים שאתה חולם עליהם מילדות-להבקיע בליגת האלופות, בנבחרת ואחר כך בפרמייר ליג. חלמתי על זה הרבה זמן מאז שהגעתי לפה, אני שמח שזה קרה היום ולעוד הרבה שיגיע. כשאני על הספסל אני תמיד רוצה להוכיח שהמקום שלי בהרכב”.

 

 אני מאמין שבקרוב נראה את מנור זורח אפילו יותר בליגה הזאת ויגיע להישגים מדהימים יותר אך לא נוכל לדעת עד שנראה אותו מבצע נשאר לנו רק לקוות ולתמוך מרחוק בשחקן שלנו, מנור סולומון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

to top