HOGWARTS LEGACY תקציר המשחק

משחק מחשב חדש לכל קונסולות המשחקים (מחשבי PC, סוני, נינטנדו ואקסבוקס)

המשחק יעלה בסביבות ה 200-270 שקל והוא צפוי להיות אחד המשחקים היותר מושקעים שיהיו לנו בשנים הקרובות.

עלילת המשחק עומדת להתרחש כ-100 שנים לפני לידתו של הארי פוטר והולכת להמשך פחות או יותר 25 שעות משחק רצופות בלי להחשיב את המשימות הנוספות,

בנוסף נוכל לראות דמויות שלא ראינו מעולם כמו  פרופסורים חדשים ומכשפים חדשים ואויבים חדשים לדוגמא: פרופסור פיג הולך שלהיות המנחה שלנו במשחק והולך להדריך אותנו תוך כדי העלילה, הבוס הראשון שהוא מפלצת מהיער האפל שלא ראינו בסרטים וכו’.

במשחק הדמות שלך תינתן מפתח לכישוף סודי שמאיים לקרוע את כל מורשת הקוסמות בעולם ומסוגלת לתמרן קסם עתיק ומסתורי,

שתצטרך לעזור לחשוף מדוע הקסם הנשכח הזה עשה פתאום תחייה מחדש.

המשחק הזה נחשב כל כך מוצלח מכיוון כמות האופציות שהוא מציע לך, במשחק תוכל ליצור לעצמך דמות חדשה שהיא רק שלך לבחור האם להיות מכשף או קוסם ואפילו תוכל לבחור באיזה בית להיות מבין כל הבתים שנמצאים בסרט הארי פוטר (גריפינדור, הפלפאף, רייבנקלו וסלית’רין) תוכל לענות על שאלון באתר כדי לבחור שרביט שיהיה לך לאורך כל המסע, תוך כדי המשחק תוכל לעשות משימות מסוימות אשר יפתחו לך לחשים חדשים שתוכל להשתמש בהן במשחק ובעולם הפתוח.

המשחק כולל מחוץ למשימות עולם שהוא FREE RPG זאת אומרת שבזמן שאתה לא במשימה תוכל להסתובב ברחבי הוגוורטס ולעשות פחות או יותר כל מה שאתה יכול לעשות במשימה שזה להטיל כישופים על הדמויות שנמצאות במפה או לדבר איתן תוכל באותה מידה גם לרחף על מטאטא כמו בסרט ברחבי העולם.

המשחק רץ על איכויות גבוהות ביותר עם טקסטורות מרשימות ומרהיבות שבזמן שאתה משחק תוכל להרגיש כאילו אתה באמת נמצא בהארי פוטר.

במשחק תוכל לבקר במקומות מפורסמים מהסרט כמו סמטת דיאגון, היער האפל, הוגסמיד וכו’.

עוד דבר נורא יפה שעשו זה שמשחק תוכל לחוות את הבתים שקצת פחות מוכרים לנו בסרטים כמו הפלפאף רייבנקלו שהם בשבילנו פחות מוכרים ודרך המשחק נוכל ללמוד על ההיסטוריה שלהם ולשהות במגורים שלהם וממש להפוך לחלק מהם.

חלק מהמשחק הוא להיכנס לשיעורים בבית הספר הקסום הזה בשיעורים נפתח לנו כישופים שהיו נעולים לנו בתחילת המשחק ובעצם יאפשרו לנו לנצח משימות יותר בקלות וביותר יעילות.

עוד קטע נורא חשוב שצריך לדעת לפני שמתחילים לשחק. המשחק הוא משחק אינטראקטיבי זאת אומרת שכל צעד שתעשו ישנה לכם את הסיפור וזה נורא קריטי כי עכשיו תעמוד בפניכם החלטה נורא קשה, האם ללכת לצד האפל או להישאר בצד של הטובים אתם צריכים לבחור בעצם לאיזה כיוון אתם רוצים לקחת את המשחק תוכל כמובן לבחור בצד האפל ולהרוג כל דמות שתעמוד בדרכם באמצעות הכשפים האסורים כמו:

 

אברא קדברא

(כישוף ההורג אדם במקומו) 

אימפיריו

(כישוף שהופך את המכושף לפעול לפי הוראותיו של המכשף לא משנה מה)

קרוסיו

(כישוף אשר יחדיר למכושף כאב פיזי ברמה קיצונית כך שיכול לשתק את המכושך לגמרי אם לא להרוגו)

בנוסף נוכל לראות במשחק חיות מופלאות כמו טרולים, דרקונים, היפוגריפים וכו’ שהן כל מיני יצורים מהסרטים והספרים חלקם יוכלו לעזור לנו במשימות ולהילחם לצידנו נגד האויבים.

קישור לטריילר המלא של המשחק: Hogwarts Legacy – Official Cinematic Trailer 4K

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

to top