חשיפה: הישראלים צורכים פי 3 מהמלצת הסוכר– האם גם אתם בסיכון?

בשנים האחרונות מתרבות העדויות על כך שצריכת הסוכר בישראל נמצאת ברמות הגבוהות ביותר בעולם המערבי. החדשות הללו מדאיגות עוד יותר על רקע הדו"ח האחרון של משרד הבריאות, החושף כי הישראלים צורכים סוכר כמעט פי שלושה מהכמות המומלצת ביום – והרגל זה קשור ישירות לעלייה בתחלואה ההשמנה, סוכרת ומחלות לב. מה באמת קורה סביבנו ביום-יום? מי בסיכון הגבוה ביותר? והאם יש מה לעשות כדי להפחית צריכה מסוכנת זו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *