איך להתמודד עם IE6 – טיפים וטריקים

שאלו אותי לאחרונה: מה עם IE6 ? האם האתרים שאתה עושה עוברים ולידציה לדפדפן הנוראי הזה? ובכן.. אני לא היחיד ששונא את הדפדפן הזה אך לצערי עדיין יש צורך להתמודד עם אחוז משתמשים לא קטן נכון להיום. איך שלא יהיה, לעיתים אני מעדיף פשוט להכנס ב – IE6 או לעשות הבה ונתחכמה לה ולו רק לא לטפל בבאגים הבלתי נגמרים. בפוסט הבא אציג כמה טיפים ותוספים שיעזרו לכם “לחסל” את IE6 ולגרום למשתמשים שלכם לשדרג בעל כורחם כי באמת הגיע הזמן.. לא?

בשלב הראשון נטפל בעזרת טריק קטן באתרי HTML פשוטים ונכריח את הגולש לשדרג לדפדפן אחר.
נעתיק את הקוד הבא ונשים אותו באיזור ה – head של המסמך:

<script type=”text/javascript”>
if (typeof document.body.style.maxHeight != “undefined”) {
// IE 7, mozilla, safari, opera 9
} else {
// IE6, older browsers
window.location = “upgrade.html”;
}
</script>

מה שעשינו זה בעזרת שימוש באובייקט DOM ביצענו בדיקה לאלמנט maxHeight שאינו נתמך באקספלורר 6 ולכן כאשר הערך שהוא יחזיר יהיה undefinrd נזהה שזה אקספלורר 6 וניתן פקודה – window.location ללכת לדף HTML, במקרה שלנו upgrade.html שבו נציג גרפית את המלצותינו לשידרוג + לינקים. משהו בסיגנון הזה:

browsers

איך ניתן לעשות את זה בוורדפרס?
ובכן.. לוורדפרס יש פלאג אין נהדר שמטרתו לזהות לקוח מתקופת האבן שמתשתמש ב – IE6 ויודיע לו שהבלוג שלו שווה קצת יותר מזה… ניתן להוריד את הפלאג אין מכאן. התקנה: לעלות בעזרת תוכנת FTP לתיקיית Plugins לבצע Activation במערכת וזהו..

ככה זה נראה:

ddd

Help us kill IE6

  1. קודם כל – אחלה כתבה!
    ידוע שיש עוד המון אבל די התעייפנו לכתוב ל – IE6 , אני באופן אישי גמרתי עם זה. עם יו טיוב יכולים להודיע על אי תמיכתם ב – IE6 אז הגיע הזמן להתקדם. מי שלא ישדרג – שלא יהנה מהאתרים שלי..
    אפשר גם לתעל את זה לעוד ביזנס – תיקונים והתאמות ל – IE6 – בתוספת מחיר..
    נתקלתי בזה כבר בלא מעט אתרים בחו”ל
    אנחנו ב – 2010 for God’s sake !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

to top